Det är lika bra att du inte vet att jag vill ha dig hela tiden

Rubriklåt: Jag vill ha dig hela tiden med Melissa Horn, för jag älskar min tjaja bara så ni vet
 
Hej från mitt hem, at last! Vi är hemma! Oj, det där var inte ett medvetet "vi". So weird. Så allt resande är över (for the week) och jag ska berätta om vad som hände i Osby. Där åt vi middag och berättade sagor ("undertitel: Dra åt helvete din jävla jävel") och efter blindskvaller och annat trams var det melloparty! Jag pågick en massa på twitter om lesbiska låtskrivare, jag missförstod allt så jag trodde Annoushka roastade mohombi (han hade visst malaria på riktigt, woops) och vi typ skrek konstant i slutet för holy shit det spårade. The mamas fakking vann och dotter kom fakking tvåa! Jag seriöst kan inte ta in denna fakta. Vi slapp pojkar med känslor! Som tur är hade vi champagne ("vi öppnar champagnen när vi vet om vi ska sörja eller fira" sa Annoushka) och den dracks medan vi lyssnade på konstig musik som vanligt och...pågick.
 
Igår vaknade vi (saaakta) och åt frukost. Vi chillade ganska länge hos dem och sen åkte vi hem, med the old man! Han körde "som en jävla biltjuv" (/Stella) och var knäpp som vanligt ("jävla traktor kör som sköldpaddaaa!"), och när vi kom hem hade vi chill-tid. Stella hade en smärtdag och jag var trött så vi låg i sängen, åt chips, lyssnade på vad blir det för mord, sov och tittade på todd in the shadows. Det var amazing och jag älskar hennne och jag vill att hon ska vara här exakt nu! Men hon åkte på kvällen och jag panikade över att sova själv, men det gick ganska bra. Och idag är det måndag och jag kan inte säga att jag mår särskilt bra men Saga kommer ett tag och det är bra. Jag har en bra flickvän och bra vänner och det är iaf en grej som är bra. Ses imorgon I suppose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0