Du har säkert flyttat till Berlin, skaffat andrahandskontrakt, du ville va som alla andra nå nu fick jag det sagt

Rubriklåt: Den gröna vågen med Iiris Viljanen, men riktig banger som jag hade glömt men upptäckte igen för ett tag sen.
 
Hej från soffan en helt vanlig sovdag! Det är eftermiddag, snart kväll sägs det, men för mig är det definitivt förmiddag. Och jag ska berätta om min tid sen sist, och i måndags kväll var jag himma. Där åt alla olika matar och jag och mamma tittade såklart på en massa mentalist. Där hatade vi Bob (dööö Bob!) och en massa andra dog, som vanligt, men jag åt rabarberpaj så det gjorde inget. Jag sov över där, eller ja sov och sov...snarare låg vaken till typ 05. Det var ju också en sysselsättning...
 
Men jag tog mig upp igår och förberedde min jävla ansökan till Skurup. Jag vågar inteee :( jag måste skriva personligt brev ikväll och det går ju typ inte men eh ja bara att göra I guess. Jag var ganska lite av en person igår generellt, men jag stannade himma och lyssnade på skivcirkelskiva och sen hamnade jag i en konstig internet-spiral som slutade med att jag läste en twilight-fanfic. Hur kan man ens hamna där, ja det kan man undra...och inte nog med det, jag blev jätteberörd av hur sorglig den var! Orkar inte med min jävla hjärna ibland. Jag åkte hem och pratade med Kiti om till exempel psykopater och vilka spritsorter som hundar kan heta, och efter lite (mycket) flashback forever-lyssning (det är helt fastslaget att Mia är flata, jag är: glad) sov jag i 13 h som den sjuka jävla människa jag är. Nu har jag ont i nacken efter allt sov, eller ja bara i allmänhet kanske, och ska förhoppningsvis snart handla. Det behövs kan jag meddela. Så, det var allt för idag, ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0