Even in the best of days love will be hard and hearts will be faking

Rubriklåt: When I held yah med Moa Lignell, som det känns som att jag borde ha haft innan men det har jag inte! Den lyssnade vi på i lördags och nu kom den upp på shuffle, sååå det var ödet. Säger vi.
 
Hej från en något mindre ångig Emma! Faktiskt en ganska glad och möjligen *gasp* utvilad Emma! Sjukt. Men jag ska berätta om min lilla helg, till exempel vad som hände i Osby efter blogget. Då åt vi middag, drack mycket spännande vin och jag fick höra en mini-saga för när man äter mat berättar man sagor med dem. (förvirrande eftersom jag också berättar sagor för Lilla, dessa sagor är mer skvaller och sånt.) Sen såg vi smartare än en femteklassare där vi worshipade ett av barnen (han är: kingen) och kunde väldigt många frågor anser jag själv.
 
Senare lyssnade vi på olika skivor, till exempel en som heter "absolut akustiskt" som mest hade låtar från 2014 i sig. De var inte ens särskilt akustiska så jag var kränkt, men sjöng ändå glatt med i det mesta. Rubriklåten och "romantiken" var med, bara en sån sak! Vi lyssnade på annan (mest dålig) musik och babblade, mest om cirkeln, sorry Annoushka. Annoushkan i fråga sa saker om bläckfiskar och en massa annat trams, så hon var nog också ganska glad. Det var en bra kväll och sen sov jag som en stock på deras soffa, as I tend to do, och sen fick jag ägg och juice så jag mådde allmänt prinsessigt. Jag menar säg en sak till man kan önska sig? Kanske ganska många men skit samma.
 
Igår när jag kom hem vilade jag ett tag och sen åkte jag him för att äääntliiigeeen få träffa mormor! Vi satt ute och på avstånd blablabla vem bry, och fikade på prinsesstårta som mamma hade slängt ihop för sånt gör hon. Den var gooood och jag saknar den. När mormor hade gått tittade vi såklart på mentalist, som har en massa nya karaktärer, bland annat en hundvalpspojke och en pudding-poliskvinna! Jackpot för mig ju! Det kanske jag skrev om häromdagen, såry i så fall. Vi åt pepparstek (jag gillar inte peppar...) och sen åkte jag hem, och sen dess har jag suuupervilat. Det behööövde jag om någon undrar men nu mår jag bra och ska hoppa till Lilla! Som är typ frisk! Jaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0