I always liked this singer, I remember how you were the one who told me that her name was either Mia or M.I.A

Rubriklåt: Mia med emmy the great, en av de bästa historieberättande låtarna jag vet, som dessutom lyssnades på igår
(Nu blev det inlägg på rad, som jag haaatar, så ja dikter del 3 ligger under detta så ni vet.)
 
Hej hej jag hinner inte blogga egentligen för snart ska jag iväg så allt är precis som det ska! Och igår var en iväg-ig dag, som började med att jag och Emi hängde i stan. Vi gick i stadsparken, skrattade åt att hon är "en eslövsbo med ansiktsbollar" och sånt och sen fikade vi på cafe & les fina innergård. Hade glömt hur fint där var! Och det var sol och varmt och man kände fan livet i sig.
 
Efter att ha åkt hem och vänt åkte jag till Malmö för att träffa Anna (H)! Det var länge sen! Vi satte oss på en gräsplätt och drack bubbel och skålade för allt fint i våra lives och sen fick jag äntligen prata om allt jävla drama på DID-youtube som ingen annan har förstått. "DID-communityt har ju verkligen sprängts", sa hon och man bara ja. Ja ja jaaa Anna förstår. Så vi pratade om det oavbrutet i typ en timme, vilket var life, och sen gick vi för att äta på casual. Där fick Anna en alkoholfri öl (vi och servitören blev lika förfärade lol) och vi åt oväntat goda burgare och pratade om våra lives och terapi och allt vad det var. Och när vi ätit fick jag den stora äran att komma hem till henne! Detta har inte hänt i vår 4-åriga vänskap förrän nu. Då lyssnade vi på musik av varierande konstighetsgrad och pratade om konstiga vänskaper och städning och depressioner och alllltså Anna! Hon är en så braaa person! Vi avslutade kvällen i rimlig tid och sen har jag sovit, förutom att jag vaknade på morgonen, det var sjukt i huvet. Lyckligtvis somnade jag om efter nån timme för vem fan är uppe på morgonen inte jag inte! Så, detta blev ett hastat blogginlägg, ja hastat är ett ord låt mig va. Vi ses imorgon med ett o-hastat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0