I look like all you need

Rubriklåt: One kiss med Dua Lipa och Calvin Harris, en av de bästa varma dagar-låtarna jag vet!
 
Hej från inomhus, sjuuukt! Soffbloggning pågår och så även vindrickning och chipsätning. Och jag ska blogga om igår och då var som sagt en Lilla här! Hon kom inswishande en stund efter blogget och vi dränkte oss i balkongsol. Vi åt glass och sjöng och var tramsiga, och efter några timmar åt vi fryspizza. Man kunde sitta ute till typ 19, woooop! Men då gick vi in och partajade ordentligt. Vi ringde min tjeja och pratade om hp och annat säkert, jag blev på lekhumör så vi lekte "fuck marry kill" (jag tvingade henne att välja mellan sina tre syskon...jag är en hemsk person...), vi sjöng låtar in i den andras hår som den andra skulle gissa och sen blev det mer deeptalk. Då pratade vi om depressioner och vad man förtjänar (allt bra!) och sånt jobbigt. Men såklart blev det saga innan vi sov och den här gången fick hon lära sig om Dumbledore (dumleklubban) och hans bror som gillar getter och varför dumle är 1 douche.
 
Idag vaknade vi i många omgångar och till slut tog vi oss upp. Vi åt ordentlig frukost (!) och chillade och på eftermiddagen försökte vi få i oss mer sol, men solen kom aldrig! Men det var varmt så vi satt ute ändå. Hon åkte vid 17 och sen har jag verkligen inte gjort många saker, men jag har ätit middag så I'm amazing! Och snart ska jag följa Lillas uppdateringar från envirtuell konsert. Hur mycket internet är inte det? Så, lite kortare inlägg idag, ses när vi ses ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0