If all of the kings had their queens on the throne we would pop champagne and raise a toast

Rubriklåt: Kings & queens med Ava Max som jag älskar just nu och som sjöngs glatt igår
(obs det ligger ett sifferinlägg under detta, så ni inte blir förvirrade)
 
Hej från en lite sliten Emma! Jag åkte ju till Marie igår, som jag meddelade, och det var så himla bra att vara där. Hon har flyttat till en jättefin lägenhet med altan och allt! Och de har skaffat en till katt hallå jag har ju ingen koll! Hon fixade lax och broccoli till oss och vi drack vitt vin, lyssnade på mysig popmusik och vi berättade om allt som hänt oss under denna långa tid...eller försökte. Det var mycket. Jag fick höra långa skvaller-sagor (som vi glömde slutet på lol), vi diskuterade böcker och jag uppdaterade henne om allt drama i mitt life. Sen åt vi masssa kladdkaka (Marie: Kommer ni ihåg när jag sa att jag inte skulle äta en tredjedels kladdkaka? Jag och hennes kille: Nej. Det hände aldrig.) och drack bubbel (vi poppade flaskan till rubriklåten, bara en sån sak!) och sen pratade vi om tjejer, våra svunna tider såklart och fulla övertygelser vi haft. Vi lyssnade på låtar vi brukade lyssna på för fem år sen (hon spelade upp en låt som hon alltid brukade sätta på när hon bäddade min soffa, vilket jag hade superglömt!) och sen åkte jag hem. Sååå mysigt att träffa henne igennnn! Och idag har jag sovit, pratat med min tjeja som skulle köpa tyg ute i nån random förortshåla och nu ska jag åka till Sara. Väl kämpat av mig anser jag personligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0