Mayday, mayday, this is an emergency

Rubriklåt: Mayday med Cam, en av mina favoritlåtar just nu som är vårig och mysig, och det äär ju en majdag! Sjukt va?
 
Haj från en Emma! Vilken som, kan vara jag, kan vara nån annan. Oh wait det hade det ju kunnat vara! Det tänkte jag inte ens på...men eh ja det är bara jag. Och igår var det bokredigeringsdags! I solen på altan-kontoret himma! Lilla kom också dit och jobbade med sin tenta, och mamma bakade kladdkaka till oss så livet var on point faktiskt. Vi argumenterade mycket om olika kommentarer jag hade fått och jag kan meddela att det bara tog 21 sidor innan jag fick kommentaren "här tycker jag det funkar bättre med svenska"...förvånande verkligen. När vi jobbat klart lyssnade vi på musik och sooolade (jag är legit solbränd lol) och sen fick vi kyckling och mos av pappa. Muuuummmms. Då diskuterade vi vilken den bästa och sämsta chokladen är (daim rular jag bara säger det) och skvaller om mammas homies, och sen körde pappa mig och Lilla hem. Där åt vi damn suckers (ja det heter så.) och lyssnade på en massa musik, såklart, och pågick. Det var inte så spännande för bloggen.
 
Idag vaknade vi i många omgångar och sen lyssnade vi på min release radar, och då märkte jag att 1. Iiris har släppt en ny skivaaa och 2. dixie chicks har släppt en ny fantastisk låt! Livet är fan amazing ju! Vi åt frukost och chillade, och när hon åkt hem åkte jag in till stan och träffade Emi. Vi fikade på ramklints och pratade om tatueringar, vad jag ska döpa mina eventuella barn till och varför Emi inte har en öppnare (man måste ju för fan ha en öppnare hemma?). Och nu sitter jag här och har knäckt en tropic thunder (med min öppnare!) och ska snart till Marie. Så jag kommer ha träffat tre människor idag what am I even doing? Det vet ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0