You tried to blow my house down, but what's another house to me?

Rubriklåt: A thousand bat times med post malone, en riktig damhängsdänga
 
Hej ungdomar, är är en trött och snart sovig Emma. Jag ska berätta om damhänget igår, och det var ett riktigt bra sådant! Saga kom hit efter mycket buss-problem och vi satt på balkongen och solade och drack bubbel. Det bästa som finns ju! Vi pratade om folk som inte har någon aura och började spåna på en låtsas-sitcom som skulle handla om oss och vår homie Rasmus från när vi läste svenska. I sitcomen skulle vi bo ihop och ha en massa konstiga saker för oss, såklart, och vi hittade på olika konflikter och handlingar hela kvällen. Vi beställde maxmat och kunde sitta ute till 20, sjuuukt!
 
Vi gick in och la in nya låtar i vår lista, "gleeade" som vanligt (hittade på gleescener till låtar vi hörde), drack drinkar på random dsprit saga hade hemma och random drycker jag hade hemma (det blev inte särskilt gott alla gånger...) och babblade om våra lives. Mitt i allt hängde jag upp tvätt och förvirrade Saga mycket, men vid det laget var hon ganska förvirrad ändå sååå it worked. Och när hon hade åkt sov jag och blev inte bakis alls när jag vaknade! Den ni! Jag har i och för sig gjort typ 0 saker idag, förutom att handla, men det hade jag ju inte gjort oavsett mående. Det är en fyra timmars nap på eftermiddagen-kinda day. Men nu ska jag göra saker flera dagar i rad så det var bra att ha en sovdag. Ses när några av de sakerna är gjorda, harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0