You're scared as shit as you're letting go but as you do I love I love I love I love you more

Rubriklåt: Rocky med hello saferide, en himla bra låt som vi hörde igår
 
Hej från team osbys muntra apendix! Det är vad "team osbys glada bihang" blir utan g. Vi försöker undvika g nu pga g-buggen som min dator ofta har. Nån gång ska jag skriva ett helt g-fritt inlägg, men det blir fan inte idag. Så ja, jag sitter i team osbys soffa och just nu berättar Robert en anekdot om en luftmadrass. Men jag ska blogga om igår, som seden kräver, och då var det skrivdag hos skogis! Förutom då att jag glömde min ryggsäck i taxin. Sååå då fick jag ringa runt och jaga chauffören och sen ställde pappa upp (<3) och körde väskan till Malmö. Han är bäst ifall ni undrar. Men vi underhöll oss ändå och hon bakade kakor och jag berättade olika reddit-historier med stor pasion. Hon ställde massa frågor om Emma Black (<3) och vi åt goood sallad till lunch.
 
Efter ett tag kom ju väskan fram och då jobbade jag med boken. Vi skrattade massor åt "brinner du för bolån?" (vem fan brinner för bolån, sluta med det) och jag slogs med text som väldigt ofta inte ville som jag ville. Taskig text. När vi gav upp jobbet drack vi vitt vin med flädersaft (så goootttt) och lyssnade på Annika Norlin och kacklade om bröllop, familjer som är sämst och en massa annat trams. Efter några timmar fixade hon hamburgare och vi bytte till Taylor Swift och pratade om lesbiska vs bisexuella och typ...olika ångestar tror jag? Jag vet väl inte jag var så himla trötttt. Så jag åkte hem vid tolv och sov masssor såklart, och idag åkte jag hit. Med the old man, till och med, så han och jag fick gagga om varför religion suger och våra släktingar och grejer. Nu ska jag lämna er och se på när Robert lagar mat. Han är något förvirrande just nu så det lär bli kul. Ha det bra ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0