Fuck you, fuck you, I love you and all we've been through

Rubriklåt: Rootless tree med Damien Rice, från den faktiska veckans cirkelskiva
 
Hej från en Emma med oooont i ryggen! Det är heemskt :( men Stella är här, sååå det gör inget. Hon kom en liten stund efter förra inlägget och vi...gosade och tittade på Felix, såklart. Efter någon timme gick vi och la oss, men vi kunde inte sova, så vi skrattade åt flashback forever istället. "nej, jag har inte så många vänner, men jag har även rätt!" blev en highlight. Vi pratade och fnittrade och försökte sova om vartannat, och jag kanske somnade vid fyra-ish?
 
Oooch imorgon var jag tvungen att gå upp vid 08 och gå i skolan. Jag åkte him för att göra detta, så jag fick ägg direkt (<3) och sen satt jag i hobbyrummet och hade lektion på zoom heeela dagen. Vi pratade en massa om respons, tolkningar, att inte tolka, att läsa texter på olika sätt osv. Ändå helt okej, även om det var väldigt jobbigt när jag var så trött. Men på eftermiddagen hade jag textsamtal och det var jättekul! Vi har inte haft ett egentligt textsamtal förrän nu, så det var svinroligt. Vi pratade om blindperspektiv, hur gamla folk egentligen är, vad ett riskbruk innebär och en massa annat blabb. Inte så spännande för er, men kul för mig. Och innan jag var klar kom Stella dit (hon hade fått sova på dagen den jäveln) och vi åt lasagne! muuuums. Vi pratade om kändisspotting och annat vi inte är så bra på, och nu är vi hemma och tittar på todd in the shadows. Vi älskar todd in the shadows. Eller ja vi tittar mest på samma videos over and over again, men de gillar vi! Och vet ni vad...jag är trött. Jättejättejättetrött. Jag superlängtar tills jag ska få sova! Jag kommer säkert inte kunna somna ändå. Fuck off emmas kropp. Så, det var väl allt jag hade att berätta? Ja, så, vi ses gänget godnaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0