Kan vi bara vara minnen, då kommer vi ju hålla för evigt

Rubriklåt: Stockholms casanova med Estraden, mest en catchy låt jag har nynnat på idag
(Innehåller svar på camping-storyn, så du vet Linus)
 
Haj haj från mitt tråååkiga life! Jag har världens mest upfuckade dygnsrytm och gör nästan ingenting, fast ibland pluggar jag. Ibland. Men igår var jag åtminstone himma. Där fick jag hemmagjord pizza och vi tittade på Karl Stanleys nya special. Sjukt att föräldrarna han beskriver är yngre än mina, för de kändes sjukt gamla. Kanske är mina som är väldigt unga för sin ålder eller nåt? Mycket oklart. Men Karl var rolig tycker jag och sen tittade jag och mamma på gilmore girls såklart. Och jag frågade om campingen! De hade ingen aning om vad jag pratade om :( alltså de kom ihåg det kristna och att vi var på barntimmar (pappa var tydligen med och ledsagade, det kommer jag inte ihåg), men inget drama. Jag är helt övertygad om att drama hände, men tydligen inte så de kommer ihåg det. Sååå det var ju ett antiklimax.
 
Sen har jag skrivit uppgift, lyssnat på poddar, ätit ägg och sovit massor (på dagen). Jag har också pratat en del i telefon, till exempel med Stella om en massa drama i hennes liv för typ fem år sen. Jag gormade att man måste rättköna även idioter, så det är tydligen något jag tycker är viktigt. Ändå bra av mig. Det är nog det ""viktiga"" som har hänt? Så nu ska jag väl läsa mer fanfic och kanske poppa popcorn, vem vet. Spannend liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0