Kom igen jävla vrak

Rubriklåt: Nordhemsgatan leder rakt in i himlen med Håkan Hellström, som vi hörde för en stund sen och som är så himla fin
 
Hej hej här sitter jag och Lilla och musikar och har oss. Vi har ett bra life och snart ska vi äta fryspizza. Bra för jag är huuuungriiiiig. Men ja, igår åkte jag och handlade, men jag var av någon anledning så trött att jag knappt kunde stå upp, så jag följde inte med him (så jag fick inte slutet på den kristna kamping-historien). Istället lyssnade jag på en massa random musik, till exempel pink, hosier och Lori Mc Kenna, så livet var väldigt bra. Och jag somnade typ två, jag borde få poäng!
 
Inte för att det hjälpte med min trötthet idag. Grattis memma :( men jag var ute ur huset idag! Jag och Alex och fikade. Jag testade varm choklad med saltkola som var såååå gooood! Vi pratade mycket om den här bloggen, dagmammor, killar i klänning och en massa annat. Det var en mycket bra fika och sen kom jag hem, pratade med Sara om hur dumma i huvudet alla är och att hon borde ha fått en omtenta,och sen lite snabbt med Kiti om DID. Och i det samtalet kom Lilla! Vi hann prata om "man kan dricka vatten ändå!" och annat ni inte får förstå, och nu pratar vi om vilka som var gay i våra gymnasieklasser. Kul life. Och nu ska jag fixa mat, harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0