Don't tell me to shut up, when you know you talk too much, but you don't got shit to say

Rubriklåt: Goodbyes med post malone och young thug, en äkta damhängsdänga
 
Hej från en seg memma! Jag är lite sovig, men ska vara vaken ett tag till dammit, och till exempel blogga. Och blogga ska jag göra om igår, när damhäng pågick med Saga. Det var såklart alldeles lövly! Vi beställde pizza och diskuterade hur sjukt dåliga folk är på att ta hand om sina gäster. Jag fick till exempel höra om en mamma som gjorde pannkakor till sin dotter och lämnade dotterns två hungriga kompisar kvar på dotterns rum. Pannkakor! Vad är det för jävla sadist? Har hon seriöst ingen skam i kroppen?
 
Lagom till pizzan och bubblet presenterade Saga en lek! Hon hade sammanställt en lista med alla artister som tolkats mer än 4 gånger i glee! Så jag fick gissa alla 41! "Men du behöver inte", sa hon. Som om någon kan stoppa mig! Jag hoppade typ upp och ner av hype. När jag väl hade klurat ut detta (det gick bra!) hyllade vi svensk hiphop, spekulerade i hur det är att ligga med the weeknd och såklart babblade om vilka som sjunger olika låtar i glee. Rubriklåten blev det Finn och Puck som sjöng, kan jag berätta. Vi gjorde en lång plotline till Tina och höll på, och åt godis och hade det bra. Vi blev lite sådär lagom fulla och sen åkte hon hem, och jag sov. Och idag...har jag mått skitkonstigt alltså! Det är typ som feber? Men jag har inte feber tror jag? Men jag fick ta det säkra före det osäkra och inte följa med pappa till affären ändå. Han fick handla åt mig ändå dock, för jag hade glömt det här konseptet "köpa toapapper" och hade 0 milimeter kvar efter 09 imorse. Det var jättesynd om mig! Man känner sig sjukt dignified. Och nu ligger jag i sängen och lyssnar på flashback, och försöker samla ork för jag måste lyssna på cirkelskiva ikväll jag måste faktiskt. Seriöst, om folk tror att lata människor / sjukisar bara gör saker de gillar, förklara då att jag prokrastinerar min älskade skivcirkel! Det allra bästa jag vet i hela världen! Det kan inte jag heller förklara faktiskt :( men med det sagt, ha det bra så hörs vi sen! När jag bloggar nästa gång ska jag ha lyssnat på skivan. Jag svär på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0