Sprungit som en halvdöd genom Malmö, känns som jag gått under överallt

Rubriklåt: Fallskärm med Timbuktu, hamnade i en hiphop-binge igårkväll och dessutom Skåååne
 
Hej nu är jag hemma! Lund för fan! Så...såklart har jag mått ganska sämst sen jag kom hem. Woops. Men jag har försökt vara lite glad, till exempel såhär:
-Jag åt asian express när jag kom hem. Det hade jag längtat efter heeela dagen.
-Jag lyssnade som sagt på en massa svensk (mest skånsk) hiphop. Bra life.
-Jag har äntligen hämtat ut mina fri-ex av boken! Så nu kan jag ge er bokar om jag vill, eller ja om ni vill kanske.
-Jag vaknade vid 11 och var seriöst stolt över mig själv. Mamma och pappa tyckte att jag hade sovit jättelänge när de ringde. De har ingen aning!
-Jag har handlat mat och typ försökt peppa inför saker som händer i veckan. Men när ska jag sova i femton timmar hade ni tänkt er vavava?
-Jag har gjort en ansträngning för att get back on twitter. Jag har ju strugglat med det sen explorer sparkade mig, men idag har jag twittrat flera gånger!
-Jag har ätit pringles och druckit mycket cola. För cola är det enda som är värt nåt i det här tråååkiga livet. Okej jag överdriver men det är typ så!
 
Så, det är det som har hänt gänget. Jag gillar att jag kallar er "gänget" som att ni alla ba hänger och läser min blogg i ett stort (litet) gäng. Vore gulligt. Men nu får ni gå tillbaka till era icke-bloggläsande lives, hejdå gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0