There's fish in the sea for me to make a selection, I'd jump in if it wasn't for my ear infection

Rubriklåt: The wrong direction med passenger, bästa raden hallå
 
Haj från Husby! Vi tittar på Felix, såklart, och just nu spyr folk i filmen så jag är krääänkt. Men jag är med Stella så jag är mindre kränkt! När jag kom hit la vi oss och tittade på reddit, för det är klart vi gjorde, men sen skulle Stella plugga faktiskt. Så vi lyssnade på massa passenger och hon berättade en massa juridik-grejer som jag skämtade om så hon skulle komma ihåg dem. Det var mycket om "balj", "mark och mark" och "vad är hyresgästens skyldighet? Var inte ett as, kleta inte hårfärg på väggen och skrik inte!"...rimligt osv. Jag hade också stora issues med Passengers tandvård, eftersom han ofta sjunger om sina gula tänder ("nu ska jag borsta mina tänder, det borde du också göraaaa!", så jag var rimlig över lag igår japp. Vi gick och la oss och lyssnade på vad blir det för mord, och Stella var världens objektivt sötaste. Jag nös jättedramatiskt och Stella sa "prosigt" i sömnen. Hon kommer inte ihåg detta öht. Hon är 1 sötla <3
 
Idag har Stella skrivit sin tenta (det gick bra tror hon!) och jag har sovit och gosat med katterna. Eller njä mest Sherlock men ändån. Jag har försökt skriva en jävla skrivuppgift från helvetet, och nu ska vi snart åka på bröllop! Hyyype! Nä faktiskt inte för jag vet inte hur något alls ska gå men det kommer ändå bli mysigt och kul hoppas jag. Så, ses på söndag eller nåt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0