What the hell did I do, never been the type to let someone see right through

Rubriklåt: I love you med Billie Eilish, som vi hörde igår och dessutom är med i svordomslistan som vi också hörde igår! Det var alltså inte då vi hörde den. Jag är ett geni. Ett geni I tell you!
 
Hej från Onna once again! Hon är på kontoret idag, så jag är all alooone. Vilket är jätteskönt for the record. Jag lyssnar på goblet of wine och snart ska jag äta min deppiga matlåda. Den är serri jättedeppig men jag är så hungrig så jag obry. hmm undrar om jag kan hitta nån aioli eller nåt att äta den med? Kaaaanske. Men jag ska inte prata om matlådor, utan jag ska istället prata om livet sen sist. Efter förra blogget kom Stella hit! Så jag fick massa gooos <3 vi lyssnade som sagt på svordomslistan och åt jättegod kycklingpasta som Onna gjorde. Queen of food är hon okej. Nu blev jag ledsen för att jag inte får äta onna-mat idaaag :( men ja, livet var cosy. Vi skrattade åt Kiti som babblade om julen, vi trams-sjöng olika låtar och sen åt vi chokladmousse! Vilket är det godaste som finns i hela världen! Mummmms <3 det som inte var mums var att Stella åkte sen, men jag ska träffa henne ikväll så det är okej. Vi hade ett kul life ett tag till ändå, men sen blev alla så trötta att vi la oss och sov. Och idag har jag verkligen haft en supersovdag! Det har varit magiskt! Eeeeh allt detta blev i ett stycke igen va? Sorry yall. Jag är lide scattered. Men nu ska jag äta mat...om jag hittar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0