You're from the 07s but I'm a 90s bitch

Rubriklåt: I love it med icona pop, en partylåt men också kul pga alla tanter på kursen och hur coola de är
 
Hej från mitt och Lillas häng! Hon ska snart gå, och det är ju tur för det ska jag också. Men ja, när jag lämnade er sist var jag i falsterbo, eller i höllviken då såklart. Det är jätteförvirrande det där. Igår vaknade jag och åt frukost, vilket var amazing, för jag fick fil med flingor och russin. Det är en grej. Dessutom bacon och (dålig) äggröra, och te i en jättefin kopp! Jag vill ha den koppen :(
 
Men sen var det lektioner, och om dem har jag inte mycket att säga faktiskt. Vi berättade om hur vi skulle handleda varandra, utan att göra det, så vi liksom gav ingen respons men berättade om att den fanns. Stor teaser i livet. Sen åkte jag hur som helt hem, och efter någon timme kom Lilla på spontanbesök! Vi åt spagetti-matlådor och drack vin och pratade om en massa djupt mög. Typ att man kan göra saker man vill, folk som inte tar ansvar för sina relationer, vad vi kommer göra om trettio år och ja, såklart knäppade vi oss också massor. Mycket dra varandra i öronen och såna friska aktiviteter. Och på nåt helt bananas sätt blev klockan 03? Så himla oklart hur det hände men nu blev det så. Så vi sov som stockar, förutom då när Jossan var en störboll som vanligt (oklart varför jag inte märker det?), och idag har vi varit bakis. Vi har ätit maxmat, lyssnat på poddar och kramats, och varit trygga som fan. Och nu är jag stressad, för jag ska gå om tio minuter och det kommer jag inte hinna...Men okej...kul liv. Ses sen, ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0