Alla har ju rätt till sitt hittepå

Rubriklåt: Placebo med Partiet, en bra dänga om till exempel att man ska ta sitt vaccin, för...
 
...Nu är jag vaccinerad! Okej okej okej bara första dosen men ni fattar! Jag har ont i min arm och det är så coolt! Och vet ni vad? När jag satt där och hade tagit min spruta kom en lady fram och frågade mamma "är du vaccinerad? Skulle du vilja bli det?" och så fick hon också en som blev över! Hon har sagt hela tiden att hon hoppas att det ska hända och så gjorde det det! Så nu är vi båda sprutade och mår mycket eminent, eller okej mamma mådde rätt dåligt innan men ändån vi är glada. Jag kom hem (sjukt kändes detta) och efter en stund kom Lilla hoppandes. Vi skålade för våra sprutor (hon fick sin i onsdags fuck yeah), åt fryspizza, lyssnade på hiphop och tramsade så som vanligt. Jag lekte terapeut (jag är mycket dålig på detta yrke) och sen gormade jag mest att hon skulle skärpa sig, men det är inte så konstruktivt kanske. Till slut sa jag "kan vi inte vara några andra än vi?" för jag blev så trött på allt och det kunde vi, så vi lekte vår "berätta saker för den andras yngre jag"-lek. Vi var tio år och fick prata med varandras tioåringar om creepy tortyr-scener (jag skrev sånt redan då), att man inte måste ha barn och en massa massa annat. Det är verkligen bland det bästa jag vet. Men jag var så trött att jag knappt kunde formulera en enda tanke, så jag föll i dvala typ så fort jag la mig ner. Inte ens en saga hann vi med, men jag hade ingen annan på lager ändå så.
 
Idag vaknade vi kräk-tidigt och stapplade upp. Vi fick i oss frukost (och chips) och försökte bli folk, och sen hamnade jag på ännu ett jävla snälltåg. Min nya adress är snälltåget, så ni vet. Så nu ska jag äta min tågmacka och boka ledsagning. This is my life now. Nä okej jag ska sluta låtsas om det är synd om mig själv. Ses i Husby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0