And naturally I'm supposed to be blown away by his presence anyway

Rubriklåt: Silver spoon med Ellen Krauss, från veckans cirkelskiva
 
Hej från Stella-hemmet! Vi chillar och har just varit ute på en pinsamt varm balkong. Seriöst vem kom på att man skulle glasa in balkonger? Vem gillar det? Det är omöjligt att vara där på sommaren och ändå kallt på vintern så det hjälper inte ens. Säg en bra anledning till att det är bra! Nä just det you can't. Eh ja, nu blev detta mer argt än jag tänkte kanske, men ändå. Snart ska Stella hursomhelst baka och hennes lista slumpar bara fram musikallåtar för den har ett mood. Det tycker jag är tråkigt. Just nu är det Ola Salo som Jesus som berättar om viktiga saker för mig, men jag inte bry!
 
Så ja I'm back och igår åkte jag ju till Onna igen för att äta tårta. Hon skulle förskottsfira sin fölsedag nämligen, så hon bakade en absurt god tårta. Den åt vi med Rakel och Kiti och då pratade vi till exempel om att röka i bilar (jag ansåg att det är mer trashy än att röka inomhus men ingen annan tycker det) och annat trams, men jag var så trött så jag kunde knappt röra mig eller tänka. Jag kunde mest dricka påskmust med stor pasion och säga konstiga saker. Men det var gosigt att vara där och sen tog jag en taxi till Stella. Det är så sjukt långt mellan husen I can not. Men jag kom dit och var helt slut, så jag låg mest orörlig förutom när jag åt mat. Och jävlar vad ont jag hade i min arm! Det var störigt, för man kan ju inte direkt klaga när det är så coolt att bli vaccinerad, men det gjorde ooont! Idag gör det nästan inte ont alls och det är coolt tycker jag. Och vi har gosat och sovit och jag mår mycket bra. Och ah dääär kom Bruce! Såklart. Och lol jag hade fel, Stella hade tydligen redan bakat. Det gick fort. Jag gillar inte sånt, för jag vill att allt ska vara en "grej", så jag blir typ stressad när det går för fort så man inte hinner liksom committa. Det kan jag prata om mer någon annan gång, men nu har jag berättat saker, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0