Blame it all on Drake, he's the one who got us thinking love was something fake

Rubriklåt: Us med Carlie Hanson, en av många låtar jag gillar som sjunger om Drake, det är typ en grej? Jag gillar det
 
Hallå nu har jag typ gotten myself together för att blogga ordentligt! Fuck jä! Så, igår var en ganska bra dag och efter himma-bloggandet träffade jag Alex. Vi hängde på biblioteket och pratade mest om bostäder, men sen skrev jag lite och det kändes superbra! Ändå coolt tycker jag. Bok-hype osv!
 
Sen kom jag hem och hade mini-damhäng på distans med Saga! Vi lyssnade på våra damhängsdängor och diskuterade skillnaden mellan bangers, bopps och jams, vilket var mycket svårt. Jag berättade thrilling tales om vad som har hänt, Saga visade mig sin nya spellista ("det är så typiskt oss att du bara varför lyssnar du på Chriss Brown! Och jag direkt säger jag kan förklara!" hon kunde faktiskt det) och sen myntade vi uttrycket Rogo (regret of going out) för Saga är ett geni. Men sen var jag tvungen att skynda iväg för att fira att...huset är sålt! Äkta champagne dracks och alla var märkliga, men när Sara hade gått tittade jag och mamma på gilmore girls och det var mycket bra. När jag kom hem igen satt jag här och drack vin och chillade, om jag minns rätt, och idag...ja idag har jag sovit. Absurt mycket. Jag har också pratat med Lilla (eller okej det var nästan bara Emma Black som pratade med henne) och med Stella om musik och hur coola gamla kvinnor är. "Min mormor har seriöst alltid varit en slampa" var en rimlig sak hon sa. Härligt life ändå. Så, ni är up to date med mitt life, huset är sålt och snart är det väl okej att sova igen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0