Du vågar bara fråga när du redan vet mitt svar, men om du faktiskt bryr dig om mitt liv så låt mig va

Rubriklåt: Jag mår bra nu med Molly Sandén och newkid, som lyssnades på igår och som fucking slaaaps
 
Hej från mig och min traumakatt! Hon har kommit hem och är fortfarande helt och hållet batshit. Vet verkligen inte vad jag ska göra för att hon ska må bättre :( men jag åkte inte iväg ikväll som jag hade tänkt åtminstone. Och igår kom Annoushka hit på partaj! Vi drack vin i rikliga mängder och kacklade såklart om diverse konstiga saker. Till exempel trippar till u-hamn, familjer, folk vi inte tycker om, thrilling sagor ("neeeej!" "du kommer säga neeej många fler gånger, bara vänj dig") och en massa annat. Vi joinade ett blindkackel-rum på clubhouse och bräkte lite där, for no aparent reason, och alltså jag har en känsla av att om jag väl börjar med clubhouse kommer jag bara sitta och kackla med strangers hela tiden. Det kommer bli en resa I tell you. Vänta lovade jag att jag skulle köpa en i phone nästa vecka när vi clubhousade? Jag tror det...fan. men det kanske är dags. Blä. Hursomhelst hade vi mer bra tider, men jag kan ju erkänna att jag blev ganska packad så jag kan inte direkt säga vad som pågick lol. Men det var härligt!
 
Idag vaknade vi och tog varsin ipren, så sen mådde vi rätt bra faktiskt. Vi skrattade jättemycket åt att "läsa 30 hp systerkunskap" och sen alla andra former av kunskap, med sketcher och allt, och åt ägg och pågick. Sen åkte hon hem och jag sov som en jävla stock hela eftermiddagen, för det var fan amazing. och nu är det partydags igennn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0