Have you forgotten everything that I wanted?

Rubriklåt: Forgotten med Avril Lavigne, från veckans cirkelskiva
 
Hej från påskdagen! Idag uppstod jesus! Skoja, kristen har jag ej blivit, det är mest en söndag. Vi tittar på kitchen nightmares och nyss friade någon inför en massa folk. Det tyckte vi var: lame. En annan sak som är lame är att jag inte har påskmust framför mitt fejs, så det ska jag ordna nu. Så, nu är det ordnat, så jag ska blogga om igår. Vi hade nästan ingen dag, bara sov och var zombies och sa typ inga ord till varandra. Men på kvällen åkte vi him på middag. Vi fick kött med en massa goda saker och pratade om Billys crazy livshistoria, olika brädspel, hur off vi alla var, syrener, kolonilotter och en massa annat grejs. Vi åt en goood fudgekaka och pratade lite mer, men sen åtke vi hem för alla dog trött-döden. Så vi satt hemma och tittade på felix och var blobbar, och nu är det söndag och vi har städat undan lite och chillat pretty much. Lugn påsk, det är bra tycker till exempel jag. Men ikväll ska vi få gäster! Vi ska ha "middagsbjudning", som jag kallar det för det är töntigt. Så, vi ses imorgon med ett lite roligare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0