Hur känns det att säljas till påsk?

Hej från en Emma som mår orimligt dåligt, alltså det var rätt länge sen jag var såhär faktiskt. Kanske rimligt jag vet inte men ändå mycket störigt. Så jag sitter här som en jävla påse eller nåt, men blogga ska jag göra ändån, och igår var jag hos Lilla och hennes familj. Alla tog sorgen i skift kändes det som och förutom det lagades det mat under mycket om och men och vi hade det ändå bra. Johanna (Lillas syster) visade oss klipp som alla var tvungna att superfokusera på (det var mycket gulligt) och jag kom på att det var första gången alla Lillas syskon var i samma rum. Sjukt i huvet ju! Jag och Husse (som vi ju kallar Lillas pappa) bråkade massor som vi ofta gör och han sa rubriken till mig, jag fattade ingenting men han menade att jag kallas memma som maträtten memma som ju är till påsk. Sååå det känns bra att säljas till påsk tycker jag. Jag och Lilla kramades en massa, eller ja alla kramades faktiskt en massa, och världen var ganska trygg trots allt. Jag hade med mig muffinsar som mamma hade bakat och alla var mycket peppade på det, till och med Johanna som inte gillar muffins. Vinst ju.
 
Jag kom hem och mådde sämst, men jag och Henrik distraherade varandra med att prata om musik. Och idag har jag sovit, försökt få saker gjorda och haft löjliga mängder ångest som sagt. Men nu får jag skärpa mig, för snart är det mush-final hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0