I bet the dreamer who built the first trapeze fell in love with someone who grew to resent the goddamn thing

Rubriklåt: The lot behind st. Marys med Lori Mc Kenna, en mycket fin countrydänga helt i allmänhet
 
Hej från himma och hussäljardramat! Aldrig hade vi kunnat ana att det skulle bli såhär jävla thrilling att sälja huset. Ständigt nya twists and turns. Och jag mår bättre idag, så det är ju kul eller nåt, och igår hade vi en bra kväll. Jag och pappa handlade och sen åt vi sallad (har saknat ceasarsallad inser jag) och försökte komma fram till hur det här husdramat ska sluta (ingen vet). Och sen var det final! Och drinking game! Man ska dricka till exempel när någon pratar om hur mycket det betyder för dem, när någon säger något sjukt uppenbart, när någon pratar om friskhet i smaker, när någon gör puré och viktigast av allt när någon säger något om att sätta smakerna. Det var en succé! Men till nästa gång ska jag lägga till lite regler, typ när någon friterar. Nästa säsong lär bli svinkul, men vi får nog ha vatten de flesta gångerna haha. Till detta åt vi goood glass med banan och ja, nu är det slut, så nu slutar min folklighet för ett tag. Tråkigt ändå.
 
Lite gilmore girls tittades på och sen försökte jag sova i hundra år, men trots ångest och Lukas olika problem (han är on the decline nu som pappa sa) lyckades jag till slut. Idag har jag ätit ägg och chillat och som sagt flippat om huset lol. Men också! Igår fick jag mitt vaccinbrev! Så jag ska ringa dem och boka min tiiiid! Är så hype! Så, lite peppigare idag, kul osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0