Ja legenden om Aron och hans dumma staty, har man läst om i bibeln sen bibeln var ny

Rubriklåt: Inte en molekyl med jävlaranamma, från den eminenta påskskivan som lyssnades på igår och just den låten sjöngs med stor pasion. Och ja, ja man kan tycka att det är en okänslir rubrik att jag just nu. It is. Men det är så jag vill komma ihåg kvällen. Det är den värd.
 
Hej från mig, utan Stella! Jag är själv och hinkar oändliga mängder cola för att hantera allt som händer och har hänt. Det är ändå en ganska bra strategi tycker jag. Och ja, igår var det ju påskmiddag med team osby. Vi började med påskskivan och sjöng och skrattade en massa och sen, ja sen fick jag det där samtalet jag hade väntat på, men vi kämpade på ändå. Stella lagade jättegod mat och sen åt vi en amazing mousse-efterrätt som mamma hade gjort. Vi pratade om fulla ladies, ödlor (som kanske eller kanske inte heter Rosilda), och okej nu har jag suttit här i typ tio minuter och jag kommer inte ihåg vad vi pratade om. Seriöst, så många timmar av samtal och jag kommer inte ihåg alls. Hur fan mår jag. Men det var kul och mysigt och bra, och när de åkt tittade jag och Stella på trygga videos. För hon är bra och snel. Hon åkte hem idag och jag har sovit, ätit chips och tagit det lugnt, och nu ska jag försöka sova utan att gosa min tjeja. Dålig grej anser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0