Kanske är jag nån form av känslodyslektiker i grovt behov av nån sorts själavårdstekniker

Rubriklåt: Ord och flera visor med Timbuktu, som både passar och är från veckans cirkelskiva
 
Jag är så jävla trött på folk nu. Inte alla folk såklart men en massa olika folk. Jag är så trött på att de ljuger och är äckliga och gör sönder allt omkring dem och allra allra tröttast är jag på att det enda jag kan göra är att vara en passiv ledsen blobb som inte kan slå sönder deras ansikten. Och ja, jag förstår att mina två sämsta grejer är lögner och att vara passiv, men ändå! Jag är så otroligt jävla ledsen och arg och det är helt ointressant för det handlar inte om mig. Jag börjar bli trött på att mitt liv går åt till saker som inte handlar om mig faktiskt. Jag har liksom ingenting att komma med och kan bara titta på när saker faller samman eller när folk skadar de jag älskar. Jag lär mig aldrig det. Men jag är så trött och arg och vill bara att folk (ja jag menar flera olika personer detta är inte en lång grej om en person) ska lära sig att säga "dra åt helvete, fuck you, du är ett fucking skåp!" but they just don't och då blir jag också arg men då känns det som victim blaming och ja det kanske det är? Jag vet inte. Någonstans är det väl att jag inte fattar, fast jag borde fatta, för jag har varit likadan. Jag bara orkar inte bry mig om att vara rimlig jag vill bara slå någon. Kan kaos-vm ta slut nån gång? Seriöst vi har snart hållit på i ett år nu sätt er ner. De dåliga alltså. Bleh, det här blev bara lite kaos, men det är ni värda säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0