Mother nature's dying, nobody's keeping score, I don't wanna live in a man's world anymore

Rubriklåt: Man's world med Marina, som jag har hört idag och som passar in i mitt mansarga life och alltså hypen över nya albumet är reaaaal!
 
Hej från tåget! Vi har precis lämnat Alvesta. Vem fan vill gå av i Alvesta undrar jag :( folk som ska till Växjö kanske. Det ska ju folk ibland har jag hört. Men ja, nu är jag på väg hem och trött som en anka, vilket är rimligt för jag gick upp halv sju idaaag. Vi superskrattade också jättelänge innan vi somnade igår, åt till exempel "gissa ordet era svin!" och annat trams från flashback-avsnittet vi lyssnade på. Men vi släpade oss upp och åkte iväg, hon till jobbet och jag till Onna, för hon hade inte kunnat lämna mig vid tåget så så fick det bli. Men det var mysigt! Jag halvsov och lyssnade på musik och ibland bräkte vi om olika saker som gjorde oss upprörda. Men sen ville Onna ha pizza, så vi ringde Kiti och gick för pizzalunch genom snö-regnet. Vad fan är detta för jävla röv-väder alltså serri! Men vi satt på pizzerian och pratade om saker man absolut inte ska prata om på pizzerior, för det tyckte vi var rimligt. Till exempel våldtäkt och uppfostran, tror jag det var. Sen hängde vi några timmar till och Onna jobbade och jag och Kiti typ pågick. Och nu är jag här och kämpar mig fram mot Lund. Det lät mer som att jag bar tåget eller nåt. Det gör jag inte men det känns typ så. What's up Hässleholm nu är jag i dig! Där var det inte igår jag var. Okej nu bara blabbar jag, så, jag ska sluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0