Ont i nacken för jag såg upp till dig, stod framför spegeln tills jag såg ut som dig

Rubriklåt: 97 med Råsa, such a goddamn jam
 
Hej och hallå, här är jag, I guess. Det är söndag har jag hört. Fan vet jag. Jag tror det är eftermiddag också. Sjukt. Men ja, igår var en dag och då städade jag och mamma. hon kom hit med fläskpannkaka och lingonsylt, men sen fick hon inte upp burken så det blev en hel grej. Hon har inte lärt sig att ge upp. Det är ju det bästa! Men ja, sen städade vi och det blev rent blabla, och sen följde jag med him för att få lite jobb gjort. Det fick jag, men också fudgekaka, så här lever man life. Seriöst hur ska jag klara mig utan min mammas kakor när jag flyttar? Hon måste komma ofta! Men ja, sen köpte vi sushi (laaaxxxx) och jag åkte hem. Väl hemma mådde jag ganska dåligt och Emma Black mådde ännu sämre, så vi läste i hennes fanfiction och där hade kommit en ny del, men den var jättesorglig så då mådde vi ändå dåligt! Trams! Så, ganska bra dag var det igår ändå, men också dålig. Vad fan pratar jag om i den här jävla bloggen idag ens? Ingenting är logiskt! Men ja, idag har jag mest sovit och drömt. Till exempel drömde jag att potterless skulle ha en livepodd i Lund, utomhus på nåt torg. Sjukt i huvet men också tänk om det var så? Jag hade flippat känner jag. Men jag pratar ju bara nonsens, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0