She doesn't look, she doesn't see, opens up for nobody

Rubriklåt: Little house med the fray, från veckans cirkelskiva
 
Hej från sista kvällen i husby! Jag kommer sakna att vara häääär! Ester muttrar och Stella är mjuk och jag vill vara här jämt hallå! Men okej Skåne är väl också okej. Och idag har jag mått bättre! Jag vaknade i nästan-rimlig tid och sen gjorde jag skoluppgifter! Två styckna! Jag är jättestolt! Så nu börjar jag komma ifatt fuck jääää! Och när Stella kom hem lyssnade vi på ett mord (vi vrålade jättesynkat när det kom reklam innan ett avslöjande), åt pizza och färgade hår. Så nu är vi lila / röda igen! Jag hade serri typ 0 lila kvar. Det var en miljon år sen jag färgade så inte så konstigt. Vi har också pratat om tatueringar, peruker och intellektuella funktionsnedsättningar, rimliga ämnen osv. Men nu är allt bra och jag äter choklad och Stella duschar. Det är en bra dag idag yaay men vill fortfarande krama sönder alla så det superknakar. Som i att ryggen knäcker alltså, inte att jag typ bryter ett revben. Det vore onödigt. Så, vi ses på tåget eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0