The cause of aging's undesided but she must be stored away, our family's always been devided, why cooperate today?

Rubriklåt: Money med Maria Mena, kanske hennes konstigaste låt, men också en riktigt jävla bra låt
 
Hej och hallå från himma! Jag har precis ätit kärleksmums, som var lite märkliga för de hade varit frysta och sen mickrade pappa dem. Det var inte riktigt meningen tror jag. Och nu dricker jag te och lyssnar på podd, och ska blåga om mitt mini-life sen sist. Igårkväll åkte jag och handlade med pappa till exempel, i en ny butik igen! Gasp! Till och med en ny kedja, nämligen ica. Sjukt. Men vi gillade the vibes där och det finns dessutom bättre matställen nära affären, och det behöver vi ju som bekant ibland. Efter mycket letande efter saker kom jag hem och pratade med Stella om skadestånd och saker vi ska göra när vi åker till Toronto (vi börjar få en bra reselista nu), och sen spenderade jag resten av kvällen med de nya avsnitten av witch, please. De pratar om harry potter med jättesmarta teorier, alltså akademiska teorier, och det är så fint! Jag känner mig så sedd när de pratar om disability studies och queer theory och iiiiii!
 
Från detta skrik går vi till idag och idag har jag varit här. Jag åkte till stan med pappa och köpte vin (det var lååång kö och pappa var kränkt, jag fnittrade mest) och sen köpte vi lunch och åkte hit. Jag fick äta fläskpannkakaaaa! Som var god! Sen har jag jobbat (och faktiskt fått saker gjorda!) och nu lyssnar jag mer på witch please och ska snart åka hem för kvällens äventyr. Låt den upptagna helgen börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0