you crossed the pastured land, and threw your wedding band

Rubriklåt: In the morning med first aid kit, som vi hörde imorse och som är en orimligt snygg låt
 
Hej och hallå gänget! Nu ska jag blogga från min gosiga bubbla hos Onna. Sagda Onna sover nu och jag dricker upp hennes loka crush mohahahaha! Nä jag har druckit två glas det finns massor kvar. Men det kändes typ förbjudet för jag hade inte frågat innan hon somnade. Jag är larvig. Anyhow...när bloggade jag igår? Just det, det var innan Stella kommer, wow vad lång tid det känns som det har gått. Men ja hon kom hit och vi åt goooooottt kött och potatisgratäng (varning: detta kommer bli en matblogg) och pratade om bortträngda minnen (man borde inte låta mig prata om det...), kollektiv och annat säkert. Och jag fick gosa min tjejaaaa it ruled. Hon åkte hem och jag och Onna hängde en stund, men när hon somnat gick jag till Kiti. Där umgicks jag med henne och hennes dude en stund, vilket var kul om än frustrerande för hon var så lost att det knappt gick att prata med henne. Hon typ glömde allt hon sa medans hon sa det. Hon är...som hon är, men ofta åtminstone söt och knäpp.
 
Idag har varit en redig jobba hemma-dag. Men jag har inte sovit på hela dagen! "Om inte ens mitt skrivande får dig att somna, då är det konstigt!" sa Onna. She's right. Men jag fick goood frukostgröt och och semi-sov åtminstone litegrann, så inte bara tortyr att vakna 06:20 (men nästan). Men vi har haft det bra! Vrålat ut heterofobi, druckit svingod milkshake som Onna gjorde, roastat böcker, pratat anknytning (jag får lära mig många grajor) och sen fick jag testa clubhouse. Vi joinade ett rum (som det tydligen heter) som Vispen hade startat, där blinda fick ställa frågor till seende. Det var så mysigt! De seende var amazing och det kändes bara wholesome. Som hela dagen, basically. Nu sover Onna som sagt och det ska jag också göra, är: Hype över detta. hoppas jag inte blir klarvaken tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0