I remain, I am remembered

Rubriklåt: One foot before the other med Frank Turner, från veckans cirkelskiva och en riktigt jävla bra låt
 
Hallå från mig, igen. Japp, still me, förvånande va. Men jag har mycket att berätta om! Som att igår var jag på digital träff med förlaget. Vi pratade en del, men mest lyssnade vi på hur det går under pandemin och sånt, vilket väl var mottligt spännande. Men tänk att jag har ett förlag och att de gillar mig! Det är så sjukt!
 
Sen kom Sara, Benjamin och mormor och vi åt hejdå Emma-middag. Det blev lasagne (jag älskar lasagne) och sen en underbar efterrätt bestående av chokladbollssmet med chokladmousse i. Skojar inte det var det sjukaste och godaste aaaaa tappar det. Det finns fortfarande kvar <3 och det var fint att träffa hela familjen. Mormor hade med sig massa flyttgodis till oss (<3) och vi hade en bra tid och pratade om allt möjligt men jag var så mentalt trött att jag inte kunde tänka. Idag mår jag bättre kan jag säga. Och idag har jag gått igenom en massa fler band. Jag har träffat Emma 4 år (som var jättesöt) och Kiti 10 år (som jag knappt kände igen), och en jävla massa annat. Men mest damm tbh. Damm överallt! Men det har varit kul att gå igenom och ibland får jag ropa in mamma så hon får höra nåt extra precious. Men nu är nästan allt slängt! Sara tycker detta är hemskt men jag vill inte ha möget. Then again, hon frågade "var är ditt hår?" istället för "har du klippt dig?" igår så hon är en speciell sorts person. Och ja, det är allt jag har att berätta för er idag, tror jag. Ses imorgon, min flyttdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0