Jag är skurken eller superhjälten med tårar under kappan, jag är han som hittar lyckan i botten utav flaskan

Rubriklåt: Stad i ljus med Silvana Imam och Marzena, eller "stad i juice" som jag vitsade igår i och med marzenas brytning, funny jokes
 
Hallå från en frustrerad memma! Jag är arg på folk som suger, men också på min bandspelare som har bestämt sig för att alla band är nedsaktade. Det tycker jag är dåligt! Men det är varmt vilket är bra och jag ska berätta om min gårdag och då var jag i höör med Lilla och Annoushka. Hon jobbar där nu och ville visa oss den eminenta restaurangen exakt bredvid kontoret, så dit åkte vi på middag. Där åt vi jättegoda hamburgare (kan vitlöksburgare bli mer av en standard ja tack) och ovanligt goda pommes och såklart hade vi en del kackel att kackla. Vi skrattade mycket åt konstiga saker, pratade om att "göra en Anna" och att det kan betyda flera saker att "göra en Marie", hyllade våra favorit-pensionärer (särskilt Hans för han är bäst) och lyckades inte beställa efterrätt vilket ju faktiskt sög. Sen åkte jag och Lilla hem till maj där vi drack cider, lyssnade på hiphop och lekte gissa fråga tänka för I can not be stopped det går ej. Vi gick också igenom lite mer band, så hon fick höra min äckliga barnröst...hon hävdar att den är cute. Så hon fick höra mig tramsa i största allmänhet och intervjua folk och sånt, och efter lite knäpp sång ("batman han bor i london town!") och sagoberättande om när Umbridge var rektor (men mest om hur kingig kingsley är) sov vi. Sista systersovet i lägenheten :( heartbreaking! Och idag har jag sovit och vilat och försökt banda och varit arg och nu snart ska jag iväg. Ska nu kolla om det har blivit sol på balkongen för jag behöver lite jävla sol genast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0