Söker finna godan ro, men allt kommer igen

Rubriklåt: Sömnlös med Sanna Carlstedt
 
Halv fem på morgonen och här sitter jag. Jag hade verkligen behövt sova och ladda om, för all energi behövs de här dagarna, men nej. Sömnen ville inte vara med. Och jag vet inte vad jag ska göra åt sömnen alltså. "sov inte på dagarna då emma" men såhär, om man behöver sova tolv timmar ibland och inte somnar typ 21 msåte man ju sova på dagen. Och man kan ju inte ens få melatonin längre så jag vetefan vad jag borde be om ens? Jag önskar att jag hade sömnmedicin men när man lowkey har hypersomni kan man ju inte be om knark för att få sova! Kan man det? För jag är så trött på det här jävla livet jag vill bara få somna! Förr i tiden kunde jag lägga mig ner och ba somna do yall remember? Det tog typ en kvart! Jag fattade inte folk som gick upp mitt i natten, för "då somnar de ju inte", men alltså det finns en gräns på hur många timmar man orkar ligga i sängen och inte sova. Det är så fucking tråkigt och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt saken? Hur får jag tyst på mitt huvud? Ja, jag vet att jag borde träna. Men jag vet inte hur! Seriöst fuck alla seende som ba kan gå promenader casually, eller gå på gym utan att det är en hel dags projekt, fuck er alla! Tänk om jag bara fick sova och må bra och inte bara vara en boll av ångest det vore coolt. Fuck it ska väl gå tillbaka till sängen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0