What I'm about to say won't be easy to swallow, what you felt today will be as painful tomorrow

Rubriklåt: Leaving you med maria mena, från veckans cirkelskiva
 
Hallå från mig och onna! Ja det är ju en knäpp jul i år, så onna är här nere och imorgon kommer stella. Då blir det fullt i lägenheten! Hon kom hit efter blogget igår och hade med sig presanger, och jag fick choklad som ser ut som pringles! Jag blev: hype! Vi lyssnade på riktigt märklig musik (en konstig låt om att vara i friendzonen kom upp, hoppas verkligen det var ett skämt) och på kvällen åt vi kyckling med äppelsallad, så då mådde jag riktigt jävla bra för om ni på något sätt missat det så älskar jag äppelsallad. It's a thing. På kvällen åt vi chips, drack julmust och pratade om hur mycket mörker vi har omkring oss, sätt att få folk att inte ta livet av sig (det är mörkt men det är också en intressant sak att fundera på), att onna har många beteenden som bebisar också har och en hel del annat. Det var en myslig tid och när onna somnat skrev jag med min tjeja och också med tilda, som skrev riktigt långa meddelanden så vi pratade om smeknamn, människor utan personlighet och att heta saker som alla andra heter vilket ju är det tråååkigaste. Att heta Emma är liksom inte så speciellt. Så jag gör det två gånger! Geni! Men ja, jag somnade nån gång vid halv fyra och idag har vi lyssnat på mord (onna har blivit patreon så jag får höra bonusavsnitt woop!) och nu sjunger florence för oss och snart är det lunch. Såry för lite tråkigt blogg, det händer inte jättemånga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0