Ba fucka ur å säga allt jag nånsin velat säga

Rubriklåt: Vad händer med Ayla, en av mina vavoritlåtar just nu som vi hörde igår
 
Hej och hallå! Jag är så trött att jag inte kan formulera mig, så om allt ser kaos ut vet ni varför lol. Men jag ska blogga om min väldigt långa torsdag tänkte jag, den här dagen får vänta tills imorgon för jag vill sova. Så, igår började jag dagen med lunch på subway med Alex. Vi hade såklart en del att catcha up om och konstaterade att Alex inte klarar av en enda last och jag försökte få hen att spela in skamkalas med mig. Hen borde. Efter ett tag åkte jag hem och det var dags för föreläsning på socialhögskolan! Nu hemifrån såklart, men ändån. Det var superkul som vanligt och jag fick prata om hur lata seende är och allt möjligt annat. Jag var ganska förvirrad, men ibland skrev de till och med vilka ord jag letade efter, så vill jag alltid ha det.
 
När jag var klar där och hade vilat en stund kom Lilla hit! Vi pladdrade och gosade och sånt och när vi hade ätit laxrester och lyssnat på snygga hiphoplåtar bestämde vi oss för att spontan-poda (jag har ju ingen podd till på tisdag lol). Så vi gjorde en spännande liten podd och åt gooooda muffinsar, och sen flödade vinet och vi deeeeeeptalkade om jobbiga saker. Vi berättade också om hur och när vi blev ihop med olika dudes, för vi hade inte koll på händelseförloppen. Bra kväll, om än många ledsna samtal, men såna behövde vi. Så, nu har jag pratat om torsdag, jag vill sova genast godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0