I must say I'll always love you, even if it hurts

Rubriklåt: Belly up med Maria Mena, från veckans cirkelskiva
 
Hej och hallå! Är detta sista inlägget innan jag åker till Stockholm i hundra år? It might be! Här sitter jag vid skrivbordet och lyssnar på potterless och äter chips, och försöker hantera att min katt har ett meltdown. Jag tror att det beror på att en dude kom hit och bytte lås för en timme sen eller nåt, för han hade maskiner och då får hon slag. Så nu bara mjaoar hon en massa. Så, förutom Jossans psykbryt, vad har hänt sen sist? Hmm, ja, jag har träffat Alex. Vi fikade som vanligt och kacklade om olika saker, vad kommer verkligen inte jag ihåg. Det var säkert kul. Jag köpte viktiga saker så som chips och klemmentiner och sen åkte jag hem, och hemma har jag chillat. Jag har lyssnat på en av de sämsta cirkelskivorna någonsin (förlåt...), lyssnat på en massa podcasts som mest har handlat om Harry Potter (så nu har jag starka hp-känslor woop) och försökt planera min tid i huvudstaden efter bästa förmåga. Vi får väl se hur det går. Jag har också sovit jättemycket, vilket är bra för om det går att tanka energi ska jag åtminstone försöka. Så, det här blev väl inget spännande inlägg, men ja vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0