It takes all that I've got not to fuck this up

Rubriklåt: Leaning on you med Haim, en låt som jag relaterar väldigt starkt till min tjeja och som därför ligger i vår lista
 
Haj från min instängda tillvaro! Tredje dagen av min andra inne-period, klagar inte eller jo lite men också skönt att slippa en massa transporter. På söndag ska jag gå ut, I am le hype lol. Men liiite har hänt, let's list it up:
-Igår lagade vi mycket god kycklingpasta. Äntligen mat vi båda gillar, vi är mycket nöjda.
-Vi har pluggat på varsitt håll, hon om advokatsed och jag om clown-dystopier och folk som hade ångest. Jag läste texter alltså. Hmm just det, jag har två kvar, I should get on that.
-Jag har lyssnat på Hayley Williams nya skiva. En folkig, akustisk hayley? Ja tack sa jag. Men den var bara okej. Kul med voice memos i låtarna, ibland kul rader, men inte bra helt och hållet.
-Jag har klagat jättemycket på bristen på choklad i mitt liv. Så imorse köpte Stella choklad till oss. Nu äter jag gräddnougat och är nöjd med livet.
-Stella väntar på besked från dröm-praktiken. De verkar hype på henne. Vi är jättenervösa. Inte okej.
-Jag har fortsatt sova som en prinsessa. Världen är upp och ner, det är sanningen.
-Jag har börjat bli lite galen. Jag skrattar jättemycket åt knäppa saker och har konstiga mängder energi.
-Jag tar ut denna energin på att konstant påminna Stella om hur mycket jag älskar henne. Hon accepterar detta. Nä hon gillar det och tycker jag är fin, som tur är.
 
Ja, det är det som har ""hänt"". Livet fortgår. Vi ses när vi ses, kanske imorgon eller så, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0