She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head

Rubriklåt: Champagne problems med Taylor swift, som jag precis hörde i min vinterlista
 
Hej från tåget! Vi är på en station nu, men jag vet inte riktigt vilken. Tycker det är lite för sent för att vara Linköping? Men kanske, jag vet inte. Hursomhelst ska jag berätta en viktig sak, nämligen att Stella har fått sin praktik på en jättebra och mysig advokatbyrå! Jag är jättejättestolt över henneeeee! Så igår var mest en "yaaaayyyy"-tid, men vi var också på mica och pratade. Det gjorde vi ju förra veckan också, men det var hos en annan människa. Det är lite svårt att förklara men de fokuserar på olika saker. Det var i alla fall väldigt bra och vi kom fram till att jag älskar att följa regler och så "kommer Stella här och har ingen spelplan ens!" som hon sa. Det var lite märkligt men också typ exakt som jag är.
 
Vi försökte köpa en semla, men det fick vi inte för de var slut där vi försökte, så vi köpte chips istället och sen åkte vi hem. Vi Felixade och praktiken ringde och sa ja, så vi skålade i cola och kramades och bara firade så gott vi kunde. Vi borde haft bubbel tyckte både jag och advokaten. Men vi chillade istället. Sen lyssnade vi på det nya mordet som hade kommit ut (meddelande till Lilla: Snygg-Elvira var med! lyssna!) och efter att ha varit vaken nån timme till somnade jag. Sen sov jag från och till hela förmiddagen, under förvirrade drömmar signerade Emma Black, och skämde bort min tjeja med att bjuda på beställ-lunch. Vilket också betydde att jag skämde bort mig själv med lax, pommes och aioli. Muuums! Och efter lite cirkelmix-lyssnande åkte jag till detta tåg, och är nu på väg. Har lyssnat på senaste goblet of wine och nu min vinterlista, som jag lyssnar på för sällan, och äter mjölkchoklad och har det bra. Är ändå ganska taggad på att komma hem och att inte vara helt utmattad när jag gör det. Så, det var allt från mig, ses i Lund ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0