Tell me now baby is she good to you, does she do the things I don't do

Rubriklåt: I'm on fire med Heather Nova, original av Bruce såklart, som vi hörde i coverlistan igår
 
Hej och hallå! Jag har typ inte tid egentligen med blogg, men äsch, blogg har man väl alltid tid med eller hur. Så låtom oss blogga om igår, medans jag äter lunch, och igår var en bra dag. Det var vårigt och fint och jag åkte till Malmö för jobb med Lilla. Vi fikade och kacklade och försökte jobba, vilket gick lite sådär men lite fick vi väl gjort ändå, men till slut fick vi ge upp och åka hem till maj. Där var Stella och hade lektion, och jag insåg nu att jag började berätta om dagen klockan 13, men det låter rimligt. Så, vi hade ett bra life här hemma och tittade på Felix och sånt och sen köpte vi sushi / lax. Muuuums! Vi lyssnade på covers och gosade och pratade, och för att avsluta kvällen åt vi chokladpudding. Muuuums igen! Jag fucking älskar chokladpudding did yall know. Det här blev ju inte så spännande, såry, men Lilla åkte hem och jag och Stella pratade om transfober som ska dö och sen lyssnade vi på nya flashback och hon sov. Flashback är en så mysig sovpodd för övrigt, eller inte för mig då, för jag somnar inte, men ändå. Det bästa är också att catcha up med Robert om veckans avsnitt varje vecka. Så, jag har haft ett bra litet miniliv, men det blir jättetråååkigt i bloggform. Ni kan slå mig om ni så önskar lol. Men nu måste jag äta upp min mat så jag kan åka, ha det bra allesammans så ses vi med ett bättre inlägg imorgon hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0