We are hurt little birds raised to be in cages

Rubriklåt: Hurt little birds med piroth, från veckans cirkel-hopkok
 
Hej från en trött memma! Jag förstår inte alls hur den här dagen ska gå till, men det går säkert på något kul sätt, så...yeah. Men jag ska berätta om min sista Stelladag för den här gången, och det var en goslig dag. Vi sov jättejättemycket, som jag sa igår, och efter gårdagens inlägg åkte vi till stan. Där köpte vi en presang till Jennies bäb, för hon ska ha baby shower i helgen, och fixade lite andra ärenden. Stella var tvungen att hitta utan google maps, så vi var båda lite nervösa, men hon var bäst! Är stolt över min tjeja hallå! (ja hon har ett lokalsinne som är något opålitligt.)
 
Vi köpte godis och kom hem, åt godiset och tittade på en mörk dokumentär om självmord och grejer. Muntert va? Men den var spännande också. Sen kramades vi mest och tittade på snela videos, och sov såklart. Eller jag hade svårt med just sovet så jag satt här och lyssnade på musik, till exempel en glad låt från post malone som har kommit, sjukt i huvet. Men ja, idag har Stella åkt och sen har jag sovit, men nu måste jag vara uppe. "det kommer gå jättebra att hänga på fredag, det är lugnt!" okej Emma verkligen. Men ja, ses när vi ses hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0