When I'm scared to exist, will you make me last longer?

Rubriklåt: Hell yes I'm betting on you med Grant, en låt jag inte alls fattade men som jag nu älskar och som vi vibeade till ikväll
 
Hej från gilmore guys-kvällen / natten igen! Tjatigt nu med samma blogg-situation lol. Men hursomhelst, idag har varit en gosig dag. Jag och Onna släpade oss upp och hon fixade varm choklad medans vi lyssnade på p3 krysset. Vi satte alla frågor! Det var lite för lätt tyckte jag, men när jag hittade på bättre frågor kunde inte Onna svaren, så jag överskattar tydligen folk. Woops. Vi lyssnade på boklistan som gav oss massa Astrid Lindgren, så vi var i ett riktigt sago-flow, och sen kom Kiti och vi åt tårtrester och pratade om djupa saker, möjliga böcker att skriva (inte av mig woop), saker som folk har hittat som suttit fast på deras kroppar (det var obehagligt) och annat blabb. Alla var sega och olika varianter av deppiga, men vi kämpade på och åt konstig middag och hade ett okej life. Seriöst tho, alla har varit så deppiga idag, alltså inte bara här utan generellt verkar det som. Det är så sjukt hur folk bara avlöser varandra i ledsenhet. Vill bara krama sönder er och sen laga er! :( men ja, jag och Onna bondade över sexiga låtar och att inte kunna sjunga för folk för de lyssnar för dåligt, och nu är jag här. Det här var ju inte ett av mina bästa inlägg nä, men det fick ni ändå, håll till godo ungdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0