But neither one knew where Alices house could be

Rubriklåt: Alices house med Paul Roland, som jag har tyckt om i många år och som var med på gästskivan igår
 
Alltså jag är så trött. Seriöst jag kan knappt tänka en enda tanke. Är detta resultatet av att gå i skolan och sen mgås med folk? Seriöst är mina energinivåer så hääär fucked up? Det är ju sorgligt. Men jag måste blogga, även om jag inte orkar, och igår var ju Robert här. När han kom pratade vi om synestesi och "vita gitarrer", att metal-texter ofta är totalt nonsens ("de målar en film..." okej that's a thing) och musiknyheter, och sen åt vi kött med gallerpotatis. Gallerpotatis är life dammit.
 
Och sen var det gästskivor! Först hade vi Paul Roland från pappa och där hade vi riktigt kul. Vi utnämnde oss till polle-rolles försvarare, undrade mycket om berättelserna i låtarna (framför allt vad som hände med drottningen...) och blev hela tiden förvirrade av låtarna. Mycket kul life. Sen hade vi fått Brian Falon av Stella och well, Falons försvarare blev vi inte kan jag ju säga. Vi var djupt skeptiska och ville ge honom hostmedicin. Men vi åt också väldigt god hallon-chokladpannakotta och det var så gott! Vi hann också prata om hur svårt det är att inte ha något mål, obehagliga böcker och annat ganska hemskt, och när han åkte sov jag nog efter nån timme tror jag. Och idag...nä ni. Har varit uppe typ fem timmar ur sängen idag. Men jag och Lilla löste p3 krysset och var bäst! Jag slaktade. Så that's one thing? Resten av dagen är helt meningslös. Och jag borde bli pigg nu åtminstone men I'm truly not? Jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0