Cause he's here right now, standing in my house, funny how it all works out

Rubriklåt: Touch med Natasha Bedingfield, en festlig låt vi hörde igår och som vi dessutom blev mycket förvirrade av för den har en så bananas storyline. Så här: Natasha fixar inför sitt party, hennes klack går av så hon ramlar och spiller kaffe på en dude. Duden blir pga detta sen till jobbet (huh?) och ringer för att ställa in ett möte med en kille som väntar på honom. Den här killen har blivit inbjuden till Natashas party och tror att han inte ska hinna, men nu hinner han. Men...det är ju på arbetsdagen och partyt är å kvällen? Så varför skulle han inte hinna? Natasha är ju på stan och gör ärenden så han skulle ju lätt kunnat ha mötet och sen ha party? Snälla förklara :(
 
Okej det var ju den längsta rubriklåt-grejen ever, så att säga hej känns överflödigt va. Men här är jag, tittandes på videor och drickandes cola så jag getar my shit together inom kort. Och jag ska prata om igår, och när jag lämnat er hade jag lektion i coachning. Så vi testade på varandra och det resulterade i att jag fick jättemycket oväntad hjälp med min bok! Hypen är här! Så det var svinkul, och sen åkte jag hem till Lilla vilket var ännu kulare. Där fick jag öl och berättade en thrilling tale vilket resulterade i mycket diskusioner om consent och sånt, och sen lagade hon mat. Korv och mos woop! Jag fucking älskar potatismos yall.
 
Vi drack sammetsvin ur fina glas, lyssnade på brittiska listan som är bäst och lekte lekar för jag tvingade henne mohahaha. Vi ringde Sam och pratade om låtar som diskats ur melodifestivalen (vi blev alla arga) och allt var en gosig tid, men vi var tvungna att gå och lägga oss i tid för vi skulle vakna på morgonen. Sjukt beteende. Och vi vaknade kräk-tidigt och pratade om klimatskam (nåt vi borde ha mindre av in my opinion) och Lila gjorde äggröra och bacon, livet rulade! Och nu är jag här, har sovit några timmar (med en dröm om att jag var gravid och snart skulle föda och försökte hitta vem fan jag hade legat med...paniken var total!) och vaknat till. För nu är det dag har jag hört, och snart kommer Robert! Kul life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0