Jag borde veta hur du har det och vem som torkar dina tårar nu, lyssnar ni på Tame Impala

Rubriklåt: Tame Impala med Klara & jag, för det är en låt jag har nynnat på mycket lately och som ba är en jam idk
 
Hej från natten! Jag är trött. Det är bra för jag ska sova när jag har blågat woop. Men det är inte konstigt att jag är uppe så här sent för wow vad jag har sovit idag. Medans jag sov var Stella på en rättegång (inte sin egen, alla har fått slag när vi har nämnt det lol, det var till skolan!) och när hon kom hem ville hon sova mer, så jag...gjorde också det. Fan vad bra jag sov. Men till slut vaknade vi på riktigt och vi åt köttbullar och felixade loss och hade ett väldigt bra life. Och på kvällen åkte vi him! Där fick vi soppa med bacon i ("skulle man göra den helt vegetarisk? Tråkigt!") och sen såg vi mushmushmush. Jag och mamma supermobbade en stockholmsk tjej, jag och Stella spanade på tjejor (säg nåt sexigare än att spana på tjejer med sin tjej nä just det you can not) och Stella kände av folk metoo-vibbar. Rimligt. Och sen åt vi semlor och Stella och pappa superbondade om skräckfilmer vilket var det finaste. Och sen har vi varit här och gosat och pratat om vårt inneboende klasshat (typ det bästa samtalet ever för båda var superrimliga) och jag har skrivit med Tilda om den bästa chokladen och att alla bra borde bo på månen. att det inte går att bo där behöver vi inte bry oss om. Men nu ska jag sova om jag så ska dö på kuppen dammit! Undrar om Stella kommer vakna och tro att jag varit utomhus igen. Det gjorde hon igår för det är så kallt här. Hon kommer inte ihåg det. Hallå vet ni vad jag är så sjukt kär i henne hon är så söt. Nu vet ni det godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0