nyårsföresatser för 2021

Dags för årets mest onödiga inlägg, nämligen det när jag skriver skit jag vill göra under året för att sen totalt glömma bort vad jag skrev. Så, med det sagt, detta vill jag göra 2021:

-Komma på nya sätt att umgås. Pandemin + förhoppningsvis flytt kommer göra detta extremt nödvändigt.

-Skriva. Skriv för fan Emma detta går ju inte!

-Våga ta några steg mot att laga mat. Du kommer må bättre om du gör det, Emma, jag lovar.

-Lyssna jättemycket på musik. Musik är seriöst det bästa.

-Fortsätta jobba på relationen med Emma Black. Det var lätt det bästa med 2020.

-Hålla podden igång. Att podda rules.

 

Fan vad det hjälper att må bra när man skriver de här. När jag skrev dem förra året mådde jag skit och wow it shows.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0