Valium said to me, I'll take you seriously

Rubriklåt: Give me some love med James Blunt, som vi lyssnade på idag i vår Stemma-lista. Seriöst jag älskar att jag har fått Stella att gilla inte bara en, utan två låtar med James Blunt. Victory dammit
 
Hej och hallå! Stella har ett snark-marathon just nu. Hon är söt. Jag kommer inte tycka det när jag försöker sova och hon snarkar i mitt fejs, men det gör inget för jag snarkar en miljon gånger värre än hon någonsin kan försöka. Nu slog Jossan sönder en skål så jag fick gå ut och slänga den. Det var lyckligtvis i två stora bitar så inte en massa porslin överallt. Hon har inte slagit sönder nåt på svinlänge (typ mer än ett år? två år?) så jag blev inte så upprörd. Hursomhelst, idag är en dag har jag hört och vi sov jättemycket. Det var mycket gosligt. Men till slut släpade vi oss upp och efter lite lunch och plugg och sånt gick vi och köpte godis och tittade på dokumentären om Jipsy Rose. Alltså det är så sjukt. Läs om det om ni inte vet vad jag pratar om nu, för alltså hjääälp. Jag visste redan det mesta, men att höra henne prata var så jävla läskigt. Och såklart slängdes lite skit på ""multiple personalities"" sååå det var kul! Seriöst det här är så vidrigt. I am so done. Men vi hade i alla fall en cosy tid och tittade på en massa felix och hade ett bra life. Okej det här var ju inte en bra dag att blogga om...så det var ju kul! Men nu lyssnar jag på gamla skamkalas och det kan jag blogga om, för alltså det är så spännande att höra vad jag tänkte för två och ett halvt år sen! Tydligen hade jag en längtan sommaren 2018 efter att flytta till Stockholm? Kommer ni ihåg det? Jag hade helt glömt det! Fan vad bananas att jag skulle få en tjej från stockholm mindre än ett år senare. Och alltså så dåligt jag mådde yall! Jag hade så mycket tjock-ångest och bara så mycket ångest? Can't relate! Så alltså jag mår på riktigt bättre nu för tiden det är inte bara nåt jag har fått för mig. Wow. Med det sagt ska jag sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0