Han vill ha nån slags annan tjej, vad för jävla tjej, ful och tråkig tjej

Rubriklåt: Ful och tråkig tjej med little jinder
 
Hej från Sveriges tröttaste Emma! Seriöst jag är knappt en person och idag är ingen dag. Men igårkväll var en kväll och då var skogiiis här! Vi var orimligt hype på att träffa varandra och hade såklart mycket att kackla om. Jag hade många sjuka stories att dra och hon var mycket horrified, som det ska vara. Vi köpte maxmat (älskar att köpa maxmat med folk som inte brukar äta det, de blir så peppade och it cute) och hade en så tramsig tid. Vi skrattade jättemycket åt "I can have little a boycrush as a treat" (Det här är ett halvår gammalt memme men det var tydligen kul när jag sa det), längtade efter att gå på events, pratade massor om att "matcha" varandra i förhållanden och sen totalt spårade vi. Skogis råkade säga "kan du cuea" på amerikanska och vi pratade bara amerikanska sen, särskilt om little jinder och rubriklåten i synnerhet. Att säga "ful och tråkig tjej" på den dialekten är det bästa, och också "men det glömde vi igår" fick mycket skratt. Vi är fan sjuka i huvet.
 
Sen åkte hon hem och jag hade ett chill life. Gruppchatten hade ett intense diskussion om såser och annan mat, jag tittade på youtube och jag hittade en ickebinär countryartist! Vrålade av pepp över detta lol. Hen sjunger en massa om att vara ickebinär och pan <3 älskar det! Och ja, idag...idag är...inte en dag. Har bara sovit och chillat. Så kan det va. Men ja, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0