I could skirt around the issue, or I could just kiss you

Rubriklåt: Real talk med Angie K, en supersomrig dänga som vi lyssnade på igår
 
Hej från vääärmen! Serri jag dör värmedöden idag. Oklart varför det är extra jobbigt idag, men nåt är det och jag håller på att bli alldeles gaaalen. Jag är också väldigt trött och hängig så kan vara det också. Men igår var ju också en dag, eller ja åtminstone en kväll, och då var Lilla och Annoushka här! Vi räknade orimliga saker (jag och Annouhka bör inte få vara i samma rum egentligen...), åt mat från kryddan och sen poddade vi. Vi svarade på en massa kul blindfrågor som folk hade ställt! Det var riktigt kul och spännande och blev ett bra avsnitt tycker jag. Sen sjöng vi blindlåtar med liv och lust, diskuterade allt möjligt och lekte en massa gissa fråga tänka vilket var hur kul som helst. Många random blindfolk avhandlades där kan jag säga. Vi var otroligt varma men också glada och mycket knäppa, och när Lilla åkt hem sa vi "sanningar" (lol) och sen sov vi. Såry för ospännande blogginlägg.
 
Idag vakndevaknade vi och åt ägg och hade det bra, men när Annoushka åkte sov jag bara och vilade hela dagen basically. Satan vad slut jag är, lite oklart varför men det är jag. Längtar redan tills jag sover igen. Friskt osv men ja annars mår jag bra tror jag! Ses imorgon, förhoppningsvis liiite svalare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0