I don't wanna survive, I want a wonderful life

Rubriklåt: A wonderful life med Brian Falon, en låt från stemma-listan som vi nyss hörde
 
Hallå hallå det blev ett inlägg från husby till ändån! Alla håller på och monterar ikea-skåp för glatta livet och jag är mest ur vägen. Mamma tyckte att jag skulle underhålla dem men jag blågar istället. Det verkar väldigt svårt det här de gör, tycker jag personligen, men de verkar ha jävligt bra koll. Men jag ska inte bara prata om deras montering (eller?), utan också om igår. Då åt vi alla fyra middag på o'learys och det var himla mysigt även om servicen var sådär (och jag fick ingen milkshake jag var kränkt). Men maten var god, särskilt aiolin, och vi pratade om tandvård, pösiga män, folk som dricker mjölk framför folk och folk som hatar mediciner. Stella drack fancy mocktails och allt var nice, men vi var varma för det är man typ jämt. Väl hemma såg vi väl lite todd, men sen slocknade vi båda.
 
Idag släpade vi oss upp (vi fick hålla koll på varandra så vi inte somnade om, det var svårt) och pappa hämtade oss för vi skulle få hotellfrukost! Yaaaay! Jag åt äggröra, bacon, prinskorv, massa melon och sen pannkakor såklart. Muuuuums. Mådde fan prima. Och sen var det ikea times! Vi provade sängar, bestämde oss för en byrå som sen inte fanns (homofobi ju), jämförde tusen skåp och var väldigt förvirrade. Min höjdpunkt var när Stella plötsligt utbrasst "allting här är fult!" jag skrattade åt henne och hon sa med sin sötaste röst "men det var ju det!" bästa sötla. Och både ett badrumsskåp och ett "glas och jox-skåp" inhandlades och blir nu monterade! Fatta att vi bor typ en kvart med bil från ikea? Ändå väldigt dope. Så mamma och pappa körde hem grejerna och jag och Stella drack cuba-cola på en stenbänk (vi var flickorna vid stenbänken). Och nu är det typ klart lät det som, i alla fall det ena skåpet! Eller nä de ska skruva i mer skruvar hörde jag nu skoja. De är bäst och våra skåp är bäst och allt är bäst! Ses imorgon, kanske i u-hamn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0